Studio Fit

Fitness

Aktywność fizyczna to działania, dzięki którym ciało jest sprawne, a dusza szczęśliwa. Służy osiągnięciu oraz utrzymaniu zdrowia fizycznego i emocjonalnego. Są to istotne elementy naszego dobrego samopoczucia i nastawienia do siebie, świata i ludzi.

Nie ma znaczenia Twoja aktualna sprawność fizyczna. W Studio Fit zawsze znajdziesz coś dla siebie.

Pomożemy, doradzimy, poprowadzimy Cię na każdym etapie treningu i rozwoju.

 


Grafik zajęć

  Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek
9.30
11.00 Kobiecy czas
Ewa
16.30Zdrowy kręgosłup
Ewa
18.00Zdrowy kręgosłup
Ewa
Zdrowy kręgosłup
Ewa
19.00CROSS Trening
Ewa / Marcin
CROSS Trening
Ewa / Marcin
TABATA
Ewa / Marcin

 

Wszystkie zajęcia trwają 50-60min

Koszt jednorazowych – 20zł/ zajęcia. Stali klienci – 15zł/zajęcia.

W pozostałych godzinach oferujemy zajęcia indywidualne.


zk

 ZDROWY KRĘGOSŁUP  to zajęcia przeznaczone dla osób które miały, maja lub nie chcą mieć problemów z bolącym kręgosłupem. Dyskopatia, bóle kręgosłupa lędźwiowego, karku, drętwienie rąk, rwa kulszowa… czy któryś z tych problemów dotyczy Ciebie? Zajęcia  mają charakter profilaktyczny jak i terapeutyczny. Zajęcia obejmują ćwiczenia rozluźniające, mobilizujące, wzmacniające, równoważne i rozciągające. Zajęcia wzmacniają, kształtują mięśnie, pomagają w stabilizowaniu kręgosłupa i kształtowaniu sylwetki. Prowadzone są przez doświadczonego magistra fizjoterapii.

dance
KOBIECY CZAS
to zajęcia dbające o sylwetkę, wzmacniające mięśnie brzucha i pośladków oraz uczące higieny funkcjonowania w zgodzie z własnym ciałem. Każde spotkanie to ćwiczenia kształtujące i wzmacniające mięśnie oraz gimnastyka ucząca wspaniałej koordynacji ruchowej. Ćwicząc poprawisz sylwetkę, wzmocnisz mięśnie oraz nabierzesz umiejętności płynnego poruszania się. Nasze spotkania wyzwalają pokłady energii i pewności siebie.

crosstreningCROSS TRENING: to wszechstronny, uniwersalny trening interwałowy całego ciała kształtujący sylwetkę oraz cechy motoryczne takie jak siła, koordynacja ruchowa, zwinność, zręczność, moc, wytrzymałość, skoczność, szybkość oraz gibkość. Obciążenie stanowi ciężar własnego ciała lub sprzęt taki jak: sztangi, platformy, piłki lekarskie, kettlebells, piłki gimnastyczne, TRX oraz cały wachlarz przyrządów do treningu funkcjonalnego.

 


14TRENING PERSONALNY: funkcjonalny, sportowy, leczniczy, profilaktyczny. Trenerzy, fizjoterapeuci, sportowcy. Poprowadzimy dla Ciebie trening jakiego potrzebujesz: dla początkujących, zaawansowanych, szukających czegoś nowego. Używamy różnorodnego sprzętu: roller, kettlebell, poduszka sensomotoryczna, sztanga, TRX. Bazujemy jednak na kalistenice czyli ćwiczeniach z ciężarem własnego ciała. Inspirują nas światowej sławy sportowcy, „parkurowcy” z domowego podwórka oraz najnowsze badania naukowe o tematyce sportowej. Wszystkie te inspiracje przekazujemy Tobie aby ćwiczenia były efektywne i efektowne. 😉

 


46_005 logoTABATA:  pod tajemniczą nazwą kryje się interwałowy trening metaboliczny o wysokiej intensywności angażujący mięśnie całego ciała przy pomocy odpowiednio dobranego zestawu ćwiczeń. TABATA jest treningiem ogólnorozwojowym i kompleksowym, którego celem jest poprawa wydolności anaerobowej (beztlenowej) i aerobowej (tlenowej) oraz stymulacji procesów metabolicznych…

 

 


ABT (ang. Abdominal, Buttocks, Thighs): brzuch, pośladki, uda. To forma Ewa with the ropeaerobiku skierowana do osób, które chciałyby wymodelować dolne partie ciała. Porcja takiego ruchu pobudza i dodaje energii. Jeśli chcesz mieć płaski brzuch, szczupłe uda i jędrne pośladki to są to ćwiczenia dla Ciebie. Efektem ćwiczeń typu ABT jest także widoczna poprawa kondycji fizycznej i koordynacji ruchowej – a co za tym idzie – również wyglądu i samopoczucia.

 


cross-training studio fitTRENING INTERWAŁOWY: bardzo prosty technicznie w wykonaniu, jednak bardzo wycieńczający fizycznie. Pod pojęciem interwał rozumie się okres czasu, w którym ćwiczenie wykonywane jest najpierw z wysoką, a następnie średnią intensywnością. Główne zalety treningu interwałowego to: wysoka skuteczność eliminacji nadmiaru tkanki tłuszczowej, znaczna poprawa ogólnej kondycji fizycznej w krótkim czasie oraz redukcja tkanki tłuszczowej bez jednoczesnej redukcji tkanki mięśniowej.

 

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress